אין חדש תחת השמש

אוקיי אז לא יוצא לי לכתוב הרבה, אבל כשהתבקשתי לכתוב על המיקום שלי הדבר הראשון שעלה לי בראש זה "מעולה. הרי לך הזדמנות לפוסט חדש" כל כך הרבה דברים קורים ומשתנים ומתפתחים – יש על מה לכתוב. תמיד.

והמקום המושלם ל(התחיל)כתוב זה מרכז האמנות של פרימנטל 

בעבר כתבתי "אם לא פרימנטל, מי היה נשאר כאן בכלל" זה לא בגלל הבידוד שאנחנו נהנים ממנו במערב אוסטרליה, זה לא בגלל שבמערב אוסטרליה יש את הנוף היפה ביותר (מישהו אמר קימברליז?) וזה גם לא בגלל שהאוקיינוס ההודי שם בכיס הקטן את כל האוקיינוסים בעולם. אלו רק מהווים את התיבול במנה העיקרית = פרימנטל. 

אי אפשר לתאר את האוירה והקסם של פרימנטל, זה קצת (מאוד) שילוב של ההרגשה שבתי האבן עושים לך בירושלים (בשכונות ספציפיות) מעורבב עם האוירה העכשוית שיש בנוה צדק. עכשיו קחו את התוצאה והעצימו אותה. העצמה זו מילה מאוד טרנדית עכשיו, ניראה אתכם מצליחים להעצים אוירה.

IMG_0860

מעצימים את האוירה

הבוקר כשהגעתי לפזר את הילדים (חופשת ביצפר) בחוגים (השווים) (תרתי משמע!) עצרתי לרגע בתערוכה הנוכחית במרכז וחשבתי לעצמי "לעזאזל, נושא נוראי ועם זאת התמונות כל כך אסטתיות, מעניינות ועושות לי חשק לתלות אותן בחדר העבודה שאין לי – איך זה מתיישב אחד עם השני?" ואז נזכרתי בסדנת הורים ההיא שעשיתי שהמנחה התעקשה איתנו לבדוק עם הילדים איך הם מרגישים ולא להפוך את הדברים כאילו מדובר בנו (אני לא נכנסת לדוגמאות כי זה לא נושא הפוסט ויש גבול עד כמה אני מוכנה לגלוש לנושא אחר ולאבד לגמרי את הפוקוס ולשכוח מה רציתי להגיד)

The Indian Ocean

The Indian Ocean

איפה היינו ??

פרימנטל. איזה מזל שיש את פרימנטל.

עמית רצה שאמליץ על מקומות ספציפיים (מסעדות, בתי קפה וכדומה) אני אומרת – אל תתכננו, בואו ברכבת (אם אתם מתקמצנים על החנייה) ושוטטו ברחובות. יש ערימות של בתי קפה, מסעדות קטנות, מסעדות גדולות, שוק שוקק בסופ"ש (עם הקפה הכי טוב בסביבה וההמבורגרים הכי מעניינים) מרכז אמנות to die for ולא פחות חשוב – אולי הכי חשוב (מבחינתי לפחות) אמנות רחוב מקורית מעניינת ומובילה בתחומה (אבל האמת שזה נכון למערב אוסטרליה בכלל ופרת' רבתי בפרט) (עוד תמונות של אמנות רחוב בפוסט הבא או באינסטגרם שלי – עד שאלמד איך לקשר בין הפלטפורמות).

המבורגר כזה כבר אכלתם??

4 מחשבות על “אין חדש תחת השמש

להשאיר תגובה

