יום חדש

כבר יותר מעשרים שנה שאני לא מחשיבה ימי הולדת שאינם טומנים בחובם את הספרות 0 או 5. מאז שהייתי בת 25. 30 היה יומולדת "נחשב" גם 35 – כל מה שבאמצע, סתמי.

בגיל 40 הרגשתי שהחיים שלי רק התחילו (ודווקא הספקתי המון לפני: 2 קריירות, חייתי בניו יורק, חייתי בטוסקנה אבל בגיל 40 התחיל הפרק הכי מעניין בחיים שלי עד אז) ובגיל 45 זיהיתי תובנות שלא היו קודם. היום יש לי יומולדת, אחד מאלו שאני לא מחשיבה אבל בכל זאת, יומולדת. פתחתי את היום עם הפוסט הנהדר של טלי ומיד נהייה לי טוב על הלב. אביב, פריחה, פארקים, ירוק בעיניים – כולם דברים שעושים לי טוב בנשמה. הפוסט שלה הזכיר לי את הטיול שעשיתי בשבוע שעבר בשמורה הנקראת על שם אפיק המים שעל שמו נקרא גם הפרבר שלנו וגיליתי מקבצים של פרחי קאלות

לפני חצי שנה אובחנתי עם סרטן השד. בואו נכנס מיד לפרופורציות – הגילוי היה מאוד מוקדם. סרטן זה סרטן זה סרטן אבל יש סוגים שאם מאבחנים אותם מספיק מוקדם סיכויי ההישרדות גבוהים. בימים אלו אני עוברת טיפולי הקרנות. זה כבר השבוע השלישי. תופעות הלוואי בעיצומן ואני משתדלת לקחת הכל בפרופורציות – היה יכול להיות הרבה יותר גרוע אבל עדיין, לפעמים זה עושה לי עצוב בלב.
אני מנסה להסתכל על הצד החיובי של החוייה (אין כזה. צריך להמציא) ומוצאת שמאז האבחון החלטתי להוריד הילוך והתפנה לי המון זמן (בתור פריקית של ניהול זמן, זה חיובי לגמרי) אותו אני מנצלת לכתוב ולקרוא. קראתי כמה ספרים שחיכו לזמן פנוי, טיילתי בסביבות מגוריי בתירוץ של מציאת הלוקיישן האולטימטיבי לקניית בית, צפיתי בסרטים שכבר מזמן רציתי לראות אבל הבילוי המועדף עליי הוא קריאת בלוגים מעניינים של אחרים ועוד כמה אתרים שווים:

אלכסון
Ted
המלבישה | בלוג אופנה
Aeon magazine

קריאה מהנה ומועדים לשימחה!

4 מחשבות על “יום חדש

  1. קודם כל מזל טוב, אפילו שזה לא יום הולדת ״רציני״.מאחלת הרבה בריאות. ואושר והמון פרחים ופריחה 🙂
    יכולה להמליץ על בלוג שאני מאוד אוהבת ״דברים בעלמה״,
    אם בא לך סיפור ארוך כדאי
    גם לקרוא בבלוג של pioneer woman את הסיפור שלה על איך הגיעה לחיות בחווה שהיא נמצאת בה. סיפור מעולה שגם הפך לספר, אבל תתכונני לכמה ימים של קריאה. תהני!

  2. קודם כל, בריאות. כנראה זה אחד הדברים היחידים שעודף בהם לא מזיק, אלא להיפך .
    המון מזל ליום-ההולדת, גם אם הוא לא "נחשב", יום הולדת זה תמיד תירוץ טוב להתפנק קצת, שאגב גם בזה, עודף לא מזיק .

    קראתי ( בעונג ! ) את הרשומות הקודמות ואני חייב להגיד ( לכתוב ? / לציין ? / להעיר ? ) כי צריך המון אומץ לגור באמצע הכלום, המון-המון אומץ !!
    אני כמובן מחכה לרשומות חדשות, קרוקודיל אורלי שכמותך …

    • אם אתה חייב אז זה לא משנה אם אתה אומר כותב מציין או מעיר 😉
      תודה רבה מאוד על הברכות והפרגון. אני אמשיך את סיפור העבר בקרוב מאוד (תן לי רק להתאושש קצת מהטיפולים)

להשאיר תגובה

