דה ז'ה וו

אתמול בלילה קיבלתי במתנה את הבלוג הישן שלי, מסתבר שהדף קיים כל הזמן בתפוז ואני בכלל לא ידעתי. החבר האנונימי שלי שלח לי קישור ומרוב שימחה לא ידעתי את נפשי. העתקתי, שמרתי, גיביתי ואפילו הדפסתי (שלא ייעלם לי שוב). אנצל את המעמד להודות לך שוב – עשית לי את היום אם לא את השבוע כולו!

אני יודעת שיכולתי פשוט לשים קישור לבלוג הישן אבל החלטתי שבמקום לקשר מכאן לשם, אוסיף את הרשומות הישנות כרשומות חדשות כאן (אם יהיה צורך בניתוח קוסמטי קל בלבד) יש מצב שהדברים קצת יחזרו על עצמם מהפוסט הראשון שלי בבלוג הנוכחי.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~**~*~*~*~*~*~*~*

 מהסוף להתחלה (פורסם במקור ב-23 ביוני 2009, 11:37)

 בשבת האחרונה (20 ליוני) היינו בהפגנה במרכז פרת`.  ההפגנה הייתה יוזמה של ה "Death in Custody Watch Committee" שבן זוגי פעיל בה.

הוא אבוריג`יני. אקטיביסט חברתי ולוחם ללא לאות בהתערבות האוסטרלית הלבנה בענייני האבוריג`ינים.

בזכותו נחשפתי לתרבות מרתקת, הכרתי אנשים מעניינים ואני חיה חיים לא שגרתיים. לפעמים אחרי שהייתי נחשפת לסיפור כזה או אחר, פוגשת אנשים חדשים או אפילו להערות שאנשים מעירים בהיסח דעת הייתי מתביישת בהיותי לבנה בעצמי. ביום שבת, בהפגנה, הייתי כל כך גאה בו עד שמדי פעם תקעתי לו בידיים את הבן שלנו – שיראו שאנחנו איתו ושגם בבן שלנו יש דם אבוריג`יני.

להשאיר תגובה

