קפיצה להווה

הגעתי לאוסטרליה לפני שש שנים (כמעט) ומכיוון שהחייתי את הבלוג החודש אבל רוצה לכתוב גם על העבר, הרשומות יקפצו קצת מהעבר להווה. עם הקוראים הסליחה וברגע שאתגבר על איך מנהלים את הוורדפרס הזה שכולם מבטיחים לי שזה קלי קלות (מה שעושה לי להרגיש דבילית) (ואני בדרך כלל בכלל לא מרגישה דבילית בכל מה שקשור באינטרנט).

היום אני רוצה לדסקס קצת את עניין הקפה כאן באוסטרליה. רבים וטובים כתבו על זה לפניי (כמו אריק) והדיעה הרווחת בין יודעי דבר היא שבאוסטרליה יש קפה טעים. הנה אתר שקיבלתי מאחי שחי בלונדון, המדרג בתי הקפה בעולם, שימו לב שבשלושת הקטגוריות – top cafes, top cities & top users אוסטרליה מככבת ומובילה.

בתור צורכת קפה כבדה שאוהבת את הקפה שלה בטעם קפה (חזק, דאבל שוט בשבילי תודה) בלי סוכר ומעט חלב, כמו שקפוצ'ינו אוריגנל צריך להיות – אני מאוד ביקורתית ומקפידה לשתות את הקפה שלי במקומות השווים ביותר בעיר (ויש הרבה כאלו לשימחתי). בבית אגב יש לנו 2 מכונות קפה ושתי מקינטות.

אני בכלל לא בטוחה שהאוסטרלים מבינים בקפה, הם בדרך כלל שותים תה… אבל אני לא יכולה להתעלם מהאתר שמדרג את אוסטרליה כמובילת קפה עולמית. אחרי 4 חודשים באוסטרליה,בקמיוניטי, עם הקפה הפרטי שלי והמקינטה החשמלית (שכבר שבקה חיים והוחלפה ברוב כבוד בחדשה) טסתי לישראל דרך פרת' לאירוע משפחתי. לאחרונה פישפשתי קצת בהודעות מייל העבר שלי כדי לשחזר תמונות שאבדו עם ההארד דיסק הקודם ומצאתי הודעה לחברה טובה בה אני מספרת על שלושת הימים בפרת' בין ה remote לבין ישראל – שתיתי שם קפה בטירוף והיא דאגה שאולי אקבל הרעלת קפה. מה שאומר שיש כאן קפה טוב אבל מאיפה זה בא להם אני לא ממש יודעת.

הנה בתי הקפה השווים ביותר לדעתי בעיר:

City Farm – מיקום מעולה – מקושר לתחבורה הציבורית (Claisebrook Station) מגרש חנייה ע-נ-ק-י צמוד (עירוני ובתשלום) – האוכל מעולה הקפה טעים מאוד והשירות קצת איטי אבל עם חיוך. בימי שבת יש שוק אורגני בין 8 ל 12, בנוסף יש שם כל מיני סדנאות נחמדות למי שיש זמן פנוי.

Sherbet Cafe &  Bake Shop – בת קפה מקסים וכובש, אוירה שכונתית ונעימה ושירות טוב. עוגת התפוזים הטורקית שלהם עושה חגיגה בפה והקפה טעים. יש חנייה מאחורי בית הקפה ואפשר גם להגיע עם הרכבת (Midland Line) לתחנת Maylands – הקפה מול לתחנה.

Polly Coffee Bar – דוכן סגור במיקום מעולה (בין הגלריה לאמנות של WA, למוזיאון, לספרייה העירונית) עכשיו שמזג האויר אביבי אצלנו, זה המקום לנוח וליהנות מהנוף האנושי. השירות איטי בטירוף אבל שווה לחכות לקפה שלהם (לא סגורה על המזון, לא ניסיתי)

GreenHouse Perth – זו בעצם מסעדה אבל יש להם חלון הפונה למדרכה ודרכו אפשר לקנות Coffe to go טעים ביותר. גם תפריט המסעדה מעולה וכל הקונספט שלה מעניין לא פחות. אם אתם במרכז העיר ומחפשים מקום מעניין לשבת בו ולאכול (ולא לחוצים מאוד עם התקציב) – מומלץ בחום. הנה לינק עם תמונות לכל המנות שלהם וגם למסעדה עצמה.

להשאיר תגובה

